... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 25, 2012

~Happy ** Birthday to Me~ =D


Happy Birthday
to
ME!!

25th May 2012

Pingu is celebrating my birthday on TV. Ahaks! =D
gambar pingu frm tv ABC2. pingu celebrate bday dia wit me =)
 
Okay, time to get ready to work.
 Ciao 

4 comments:

Lady of Leisure said...

Lalinggg! Happy birthday to u! Happy birthday to u.. Happy birthday happy birthday.. Happy birthday to uuuuu! I doakan moga u happy slalu...!! Take care!

A~ said...

aloha lady, thanks for the wish. :D
sorry lambat approve. i busy giler. nak exam ni :(
aman semakin comel :)

Shahrul said...

Saya nak ucapkan Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran kpd Cik Puan... . Dengan ucapan semoga dikurniakan
Iman yang sempurna, akhlak terpuji, pekerti mulia, umur yang bermanafaat, rezeki yang halal, ilmu yang berguna dan hidup yang dirahmati.
Saya suka baca blog awak dan ini pertama kali saya bagi komen. Walaupun dah terlambat ucapan ini namun tiada masalah kan.

A~ said...

Thanks Shahrul. Welcome. Tak sangka masih ada yg sudi baca my blog yg tak seberapa ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...