... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, September 19, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430H

Assalamualaikum semua, I'm at the Changi Airport waiting for transit flight to KL. It'll be soonish. Kebetulan plak ada perkhidmatan internet percuma kat merata2 sini. Best gila.

Byk gila brg yg aku terasa nak beli kat transit lounge ni. Bukan pasal murah. Tapi pasal the fact that now aku dah kerja & ada that 'plastic' card. Hehehehhehe. Didnt buy any tho, seb baik fikiran masih waras di saat-saat terakhir Ramadhan ini. Plus takde kudrat dah nak angkut hand luggage, even tho yg aku bawak ni takde la berat mana. (Aku pasti setan2 di seberang sana sedang melonjak kegembiraan.. tak lama lagi mereka merdeka... AllahuAkbar!)

Anyways, tadi dlm flight tak de byk songeh sgt. The entertainment unit kat tpt duduk aku tak berguna so SIA kasi compensation voucher US$50 utk blanja Kris Flyer shop. Hehehhehe.. aku ada la beli brg sket nak kasi kat sedara mara sana, tapi guna that 'plastic' card. On the way back to Melb nanti aku memborong plak.

Huhuhuhu.. tak sabar nak jumpa family & hubby di sanaaaaaaa.. hoooraaaaaayyyy!! Akan ku pasang lagu2 raya... rinduuuu... (baru perasan thn ni aku tak pasang lagu raya satu pon... coz my new comp takde lagu langsung!)

Apa-apa pun, saya di sini mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri 1430H, starting tomorrow, insyaAllah. Minta maaf zahir dan batin. Semoga tahun-tahun akan datang lebih baik dp tahun-tahun sebelumnye utk semua. Take care lots. Jumpa lagi bila aku ada masa nak bertenggek di computer nanti.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...