... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 23, 2009

My poor baby =(( =((

My poor baby ada dent!! :'( :'( :'(
I hit the corner of a wall while reverse parking at Chadstone :'(
My vision was slightly blurry since morning by the time sampai kat Chadstone my brain dah berpinar-pinar coz of the very bright sun. Found a parking spot somewhere in the KMart area, but situ banyak sgt blind spot. Parking spot tu basenye dinding corner/ giant tiangs & kereta yg park sebelah spot tu ialah kereta pendek yg hampir2 naik curb sebelah dinding tu. Dlm pinar2 tu my mistake made the car as a referance while reverse parking, becoz kereta sebelah lagi saaaangat panjang & terkeluar spot. Blakang plak corner of a wall kaler putih. Memang tak nampak. :'(
Sedih gilaaaa ada 1 dent at the back of my new car. :'(
Mesti pasal of the blind spots, silau outside, & me not looking hard enuf plus my slow reaction to move forward bila dah hit the corner of the wall tu :'( :'( :'(
Rasa cam nak gantung diri je.. huhuhuhuhuuuuuuu... :'(
I am really really really heartbroken :'(

Anyways, bought house stuff, then retail therapy beli My Coach Fitness Get Fit Wii dvd. Boleh tahan la senaman dia. Terasa cam ada personal trainer sendiri.
I forgot about the car a litle bit. Tapi now teringat balik. :( :'( Terasa nak nangis now in my bedroom :'(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...