... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 16, 2015

Kasut Free =)

Seronok hari ni dapat kasut free from 'mak angkat' aku, sorang nurse in charge kat hospital baru ni. Woohooo!! Kasut Sketchers Go Walk tuuuuuu!!

Takde la dia belikan aku kasut baru sepasang. Dia dapat hadiah dari orang, tapi kaki dia gabak so dia kasi kat aku. Tak kisah la dia dah pakai sekali, tapi dia kata dia pakai with socks. Tawakal je la dia takde kudis ke herpes ke. Kakakaka.

Aku dah pakai dah pun balik kerja tadi, walking all the way merayap kat city with my boss & my friend makan lunch kat Hotaru Japanese restaurant (yg makanannye agak mengeciwakan). Sedap la gak pakai. 

2 hari lagi nak Ramadhan 1436H here. Selamat menyambut Ramadhan yg mulia ni. Semoga kita semua diberi kesabaran, kekuatan & tabah & mendapat keberkatan berlipat-ganda dariNYA.
Take care all. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...