... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 21, 2011

Webcam kat Lappie

Menda pertama aku nak buat bila dah ada lappie baru nanti ialah nak chat dgn family aku esp. adik kecik aku & tengok muka dia puas-puas thru webcam sebelum dia bertukar jadi orang dewasa. :'(

Thanks to the new technology nowadays semua lappie dah ada in-built webcam... sangat berguna mendekatkan orang-orang jauh :'(

Jap lagi nak survey. Aku ni takle tau byk sgt about computer but I'll try my best. Ingat nak sambar iPad je hari tu tapi memandangkan keyboard + webcam adalah add on gears, rasa cam bazir la plak duit aku coz kalau tambah menda2 tu rasa cam tak brapa portable as a lappie.

Hmm... sometimes even tho kerja lagi teruk dari buruh kasar aku ni dengan jadualnye ntah apa-apa, aku rasa bersyukur coz imagine kalau aku depressed but not independant $$-wise sure lagi teruk keadaannye kan. Depressed tapi ada $$ walaupon sikit, jadi la, at least satu beban kurang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...