... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 05, 2011

Aku tak suka berpakaian serba hitam =(

Hari ni takde gambar coz aku tak sempat nak melagha amik gambar. La ni dah kol 128am, so takde menda pon nak amik gambar.
Aku bgn lambat gila lagi seperti biasa. Berapa belas mimpi dah taking turns sepanjang aku tido lepas Subuh. Yg ngarut2 pon ada seperti aku jadi pengawas siap pakai uniform biru lagi kat spital tu.. eerkk.. apa kebendanye tu. Agak2 ada pesakit gerun tak kalau aku turn up cam gitu gi kerja? Hehehe.
Tu la kot org kata lepas Subuh jangan tido. Nak buat cam mana aku dok stay up je sejak start puasa ni. Selain buang masa kat internet, aku study jugak. Oh ye, ada jugak lepas beberapa jam aku dok bersenaman kat ruang tamu either buat weights, or other indoor exercise, kasi hilang boring. Dan jugak since dah hobby baru aku tido lepas Subuh makanye better aku senaman kan. Aku semakin rajin bersenaman aku rasa since bulan puasa ni. Harap2 my body lebih toned time raya nanti.
Dan jugak sejak mengamalkan hobby baru ni aku terasa cam kehilangan matahari pulak even tho lately panas di siang hari. Tak best langsung. And tadi aku terlepas time gi kerja... Aiiyaaakkk!! Seb baik cuma non-clinical stuff je. Adoih.. mati aku nanti kena sembur dgn boss besar. :(

Btw, tadi buka puasa out, & aku pakai all black. Jijiks gak aku tengok dlm cermin wearing that. Well, I will never ever wear all black dari hujung rambut sampai hujung kaki to anywhere, semua putih takpe, but if you know where I went, then you know why. Arrghh!!

Seb baik esok start kol 3pm, so tak kisah la kalau aku teruskan hobby ni. Abis kol 12am tu yg tak best tu coz tak dpt buka puasa dgn hubby. Sabtu & Ahad plak tak tau cam mana nak bgn awal coz aku start kol 1pm, abis kol 11pm. And ini bermakna aku akan miss grand finale MasterChef 3 on Sunday!!! Aaarrghhh, marahnyeeee!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...