... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 05, 2011

Nak lagi

Koleksi sementara aku. Tengah kumpul utk adik-adik aku.
Aku rasa banyak kanak-kanak zaman dulu pernah main Lego. Tak tau la zaman now kanak-kanak main Lego lagi or semua dah tenggelam kat electronics. Lego nowadays dah banyak sangat beza dgn Lego dulu-dulu kan. Now byk yg more towards collectors' items rather than pure blocks.
Comel je these figurines. Nanti aku tunjuk aku nyer Lego keychains plak.

2 comments:

haniff said...

Haa!...camni la...ala gambar...ala reader...

weh H3 kata kat UK lagi murah.....2GBP rasanya..

A~ said...

kat dlm catalogue KMart ke ToysRUs kata 3 packets for au$10.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...