... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 14, 2011

Nice weather today =)

Hari ni cuaca sangat best. Matahari bersinar terang benderang. Max 25°c, min 11°c, now 23°c.. katanye TheAge. Best la, hari tu weather forcast kata akan hujan manjang. Tapi la ni forecast kata nice sunny weather early next week, renyai ujung minggu ni. Aku dah brapa kali round laundry buat. Nanti hari panas next aku nak basuh segala selimut, jemur bantal quilts semua. Kena do the garden. Kena start tabur racun serangga sekeliling rumah. Dah boleh pakai baju sexy mexy dalam rumah (kehkehkehkeh), sebelum ni sejuks berbungkus cam walking wardrobe je. Dah boleh skip Vit D supplement coz winter takde matahari. Dah wajib pakai sunblock setiap hari. Dah boleh pakai sunnies while driving dan segala activities luar & perasan cun. =D
Terasa segar now dah suam & panas & blissful. Yay!
And aku tak sabar nak tunggu Saturday a.m.!! Jeng jeng jeng...

Ni gambar hasil aku brisk walking sambil-sambil ngendap bunga kat laman rumah org. Seb baik tak kena sergah or kena tangkap. Hehehehhe. Gambar 2 terakhir tu kat laman rumah aku.

Okay now aku kena study, pas tu petang kang kol 3 or 4pm kena tido coz aku kerja malam; tonight, sabtu, ahad. Ciao.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...