... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 28, 2014

Instagram: To Have or Not To Have?

Peer pressure lah nak ada Instagram nih. My brothers & my friends banyak kali asik tanya bila aku nak ada account instagram. Hubby yg busy dgn DSLR dia pun dah ada instagram. Haha.. kampung betul la aku nih cuma ada fb, twitter, blog je. Instagram pun dah disonglap oleh fb now.

Aku cam hmmm... kena buat SWOT analysis before I actually get one. Dulu- dulu tak nak coz masa tu tengah study for the primary ED exams. Then now dah abis exam, at least tak perlu nak stress study for at least another 2 years for the final fellowship ED exams. Ntah apa-apa je idea melagha menjelma masa tgh study tu. Now macam rasa malas nak buat apa-apa pun. 

At the moment, I am very much comfortable enjoying life with minimal connection to alam maya. Kadang tu bila kuar w some friends they dont really let their fon down. Rasa tak syok la pulak coz kita nak enjoy the moment with them. Kalau nak sibuk online better tak payah jumpa kan. But, tak tau la if tetiba kat spital nanti ke, malam karang ke, esok ke apa dah ada instagram kan. And aku harap at that time aku takde la sibuk ngadap fon/ ipad je coz sibuk nak build my image di alam maya, & forgetting the real world I am living in.

Dilemma..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...