... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, July 25, 2010

Beralih arah

Tersengguk-sengguk aku baca buku sekolah dalam bilik tadi. Sampai tertido-tido. Tak tau la apa yg melekat dlm otak aku ni. Harap-harapnye something la kan.

Now aku beralih ke kitchen plak. Best jugak blaja kat kitchen ni. Our
kitchen & lounge are facing the arvo sun, while the bedrooms are facing the morning sun. As the day passes, matahari dalam bilik tu pon merudum & suam-suam kuku. And boleh agakla mcm mana my (severely short half-life) attention span if senantiasa study dlm bilik. Dah la sejuk kan. Katil & doona plak senantiasa memanggil-manggil.. "meh la kami peluk kasi panas & sedap badan tu.. "

Now in the kitchen, angin sepoi-sepoi bahasa masuk ikut tingkap dapur tu. The sunlight pon mcm best je. Walaupon kitchen aku ni kecik cinonet je, aku memang terasa bahagia dok kat sini mengadap buku. Tenang je rasa.
Saat-saat cam gini, aku rasa, kan best kalau satu family ada kat rumah dgn aku..

Kan best kalau sentiasa terang & bahagia cam gini...

(Malam ni finale MasterChef.. sapa akan menang? Adam or Callum? Aku penyokong Adam :) Hehehehehe..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...