... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 04, 2010

Kerana biskut...

Gumbira dpt balik awal today, had an OK night. Another night to go before off for the weekends.
Sampai rumah dah lapar, ingat nak makan sumthing from the pantry. Tapi sang matahari memancar indah kat luar tu, so decided to do the laundry. Gi jemur kain after siap2 cuci muka bagai.
Cantik sungguh matahari, sedap je suasana pagi ni.. rasa cam nak gi jalan2 or simply lepak-lepak kat luar ni.
Then teringat kat perut tgh bunyi-bunyi kebuluran, maka aku pon gi la ke pantry.. ternampak tong Julie's Peanut Butter Sandwich that we bought from Springvale the other day.
Dengan semangatnye aku pon kuarkan la, ingat nak telan la sebungkus dua before tido jap lagi...
Aku pon apa lagi.. korek la tutup tong tu dgn senduk besar...
Maka...
... Tergamam aku sebentar... and.. tetiba terasa dadaku berdenyut-denyut...
... Sampainye hati.. abis dah...
... dan tong kosong tu dibiarkan je dlm pantry tu...

Huhuhuhu...
Kempunan aku...

3 comments:

Newbie said...

hmm macam kes kat rumah aku gaks.. tp chips telah di-ban maka dah kurangla kes begitu.. hehe

A~ said...

junkfood kat rumah ni dah kurang, yg tinggal stuff utk snack like bikies & fruits.. yg pelik tu fruits aku sorang je ngabihkan, sama la dgn cereals.. tapi biskot yg ni satu2nye yg aku suka.. huhuhu... abih dah..
maka aku pon tido dlm kelaparan & kesedihan..

hariznz said...

ngahahaahaahahaaa!!! klakar!!!!! kesian...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...