... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, August 15, 2010

Buang masa di pagi bulan puasa =P

Tag curi dari Lady of Leisure. Ahaks!! (Takleh tido lepas sahur, tapi ngantuk amat) Halal je la ye Lady :)

1. Bekas kekasih saya adalah:

siapa itu..

2. Saya sedang mendengar:
Bunyi jarum saat kat jam dinding, tv Yo Gabba Gabba (apa ke hal....)

3. Mungkin saya patut:
Tido saja lepas jawab tag ni, tapi takleh lama-lama... Manyak menda nak kena buat oooii... kemas rumah yg serabai ni dan jugak study.. dah lama beno tak study.. sembap je rasa.

4. Saya suka:
Spend time dgn org2 yg disayangi, internet, tv, radio, kitchen, tido, makan, jalan-jalan buang masa, amik gambar, driving, gardening, arts, blablablabla.. byk sangat, just like other human beings.

5. Sahabat-sahabat baik saya:
Alhamdulillah (ikut jawapan Lady).
Biar sikit asal baik belaka.

06. Saya tak paham:
Sesetengah manusia itu... lebih tak paham manusia takterhormat itu :P
Oh ye, saya tak paham bahasa jugak. Kekekkeke...

7. Saya kehilangan:
..semangat, disiplin diri, motivasi, etc sejak dok Aussie ni.

8. Ramai yang berkata:
..errr.. "Selamat berpuasa"? now kan bulan puasa.

09. Makna nama saya:
=)

10. Cinta itu adalah:
mainan jiwa.. hahahahahahhaa.. apa-apa je la =P (susah betul soalan2 tag ni)

11. Di suatu tempat seseorang:
Sedang nyenyak tido sambil berlagu-lagu gitu *wink*. Aku pon patut lelap kejap, sengguk-sengguk dah ni.. urrgghh..

12. Saya akan cuba:
tido jap lagi, pas bangun nanti cuba jadi a better person than yesterday =D (cita-cita mulia tu kan. ehhehehe)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Sampai bila-bila (ikut jawapan Lady), also thats wat it feels like answering this survey.. huhu..

14. Telefon bimbit saya:
Tak best, tapi hubby tak kasi beli baru kat M'sia nanti. Nanti aku curi dia punye fon... hhehehehe...

15. Bila saya terjaga dari tidur:
baru la segala idea utk jadi productive akan singgah kat otak.. dgn syarat cukup tido & ada cahaya matahari kat luar ataupon bilik suam-suam kuku (tak la sejuk beku cam now).

16. Saya paling meluat apabila:
hal2 yg berkaitan dgn YgTakTerhormats, also kalau patients/nurses/other docs/services/cashiers are hampas.

17. Pesta/Parti adalah:
Best kalau makanan best & halal. Bising2, lampu2, crowds, songs are all bonus je =P
Lain dp u Lady, u romantic gitu... =)

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
My Pingu!! =D hehhehehe.. also Billy & Tommy some 14-15 yrs ago, and my 3 fishes bela time student,I named them after 3 ppl.. they kno who they are.. ahaks!

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Zaman persekolahan menengah kalau kira seronok study. Kalau seronok bersosial.. mebbie skolah menengah gak & now kot =P Dulu aku tak brapa pandai berkawan..

20. Hari ini:
Hari ke-4 puasa Ramadhan 1431. Alhamdulillah, Allah swt kasi peluang aku go through this day. Aku berazam nak jadi a better person today than semalam, and esok jadi lagi bagus than today, dan seterusnye.. InsyaAllah.
Jawapan lain: Hari Ahad.. apa nak buat ye.. malasnye laaa haaai...

21. Malam ini saya akan:
Tidur awal coz esok nak kena makan banyak sket, nak kerja dah.

22. Esok pula saya akan:
Sambung rutin harian biasa sejak start Anaesthetic rotation ni.

23. Saya betul-betul inginkan:
Tido yg best.
Jawapan lain: Family, cahaya matahari, sedikit lagi masa terluang (kalau kurang buang masa kat internet), dan jugak duit yg banyak (ikut lagu poyo I Want To Be A Billionaire tu).

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
Tak suka dark circles tu... eh, ada kedut sket2 la... (gundah-gulana nih!).

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
Dua-dua boleh tak? Tambah lagi: spa, hotel, theme park, sports centre, pasar malam/tani, restoran.. errr, masjid jugak okay. Cinema je tak minat.

26. Makanan Barat atau Jepun:
Semua lah.. Hehehehe.. variety is life :)

27. Bilik yang terang atau gelap:
Terang, nice, cozy, wangi.. kalau utk bilik tido tak kisah terang or gelap, tapi kena wangi & cozy & kemas =D

28. Makanan segera adalah:
Keperluan asasi =D

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
.. Okay..

30. Tag ini datang dari:
Curi kat Lady of Leisure. Blog dia ada kat bloglist sebelah tu =P
Okay aaa Lady. Nanti wa curi lagi yg lain2. Hahahhaha.
Peace!!

2 comments:

Lady of Leisure said...

hehe banyak lagi tu tag kat blog i.. when u hv free time bebila sudi2 la buat..
:)

A~ said...

best jugak buat tag ni sometimes. bila tensen2 pasal kerja, kalau buat tag sure tenang sket. heheheh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...