... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 17, 2010

Doakan aku..

Dear all,

Doakan aku selamat pagi ni coz will be working with anaesthetist pagi ni yg sangat hampas. Doakan mood dia baik hari ni.


Huhuhu... Jantung aku dah berdebar-debar sejak pagi semalam bila baca timetable.. its like.. 'Ya Allah!! Ya Allah!!'
Hyperventilation, palpitations...


Dear self,

Aku doakan diri aku selamat pagi ni bekerja dgn anaesthetist pagi ni yg hampas.

'Ya Allah, selamatkanlah aku Ya Allah.. hanya kepada Engkaulah aku bermohon, dan hanya kepada Engkaulah aku kembalik'.. amin.


5 comments:

Diela Zaimi said...

Insyaallah...
will pray for u...
hope everything will be fine...
;)

Lady of Leisure said...

how was it.. i doakan everything is ok.. kedengarannya macam anaesthetist tu lorat betul.. hehe

A~ said...

Thanks, cikgu. Thanks, Lady.
Takde la ok sgt, tapi seb baik mood dia ok sket pagi ni. Tu baru dia, ada yg lagi lorat & hampes dp dia ni. From my observation, diorang ni rupanye tiga sekutu!! No wonder perangai sorang2 gila merepek.. Urrghh.. tension gua!!

Doakan i selamat minggu ni.. huhuhuhu.
U guys take care.

TopsyTurvyMum said...

Take care Ana..
i doakan u jugak..
InshaAllah bila k nana dah kurang busy kita wat iftar ye:)

A~ said...

thanks k.nana.
yeah, nanti bila2 kita buat buka pesta buka puasa. this weekend i gi rumah member, so mebbie next weekend lah. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...