... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 01, 2009

Beautiful Girls Award =)


Akhirnye berjaya jugak aku complete this award from TTM. Setelah berbelas2 hari kufikirkan jawapannye.

Syarat nak terima syarat ni:

1.pastikan jantina anda perempuan
2.copy award n paste kat blog anda
3.nyatakan 7 sebab kenapa anda bangga jadi perempuan



SEBAB2 KENAPA SAYA BANGGA JADI PEREMPUAN:

1. Ada suami yg bleh take care of us, protect us from stuff. e.g. potong rumput.. supaya tak kena gigit nyamuk kat luar. pamkan tayar kereta.. supaya kereta tu tak tergolek hempak kita yg comel ni. buangkan garbage kat luar.. supaya lalat tak mencabuli kewangian kita.. dll.

2. Bleh mekap, pakai accessories, fashion, style, handbags, kasut, macam2.. takde sapa kesah.. memang pompuan la katakan.. ehehhehehee..

3. Kalau buat kerja rumah semua teliti & tertib & hasilnye memuaskan, kalau nak bandingkan dgn species lagi satu tu. Ahaks. Rumah aku takde la berkilat2 mana pon ehehehhee.

4. Boleh multitasking, and this is proven in most scientific studies. Ehem ehem.

5. Most patients suka doctor pompuan. Esp kalau doctor tu cun jelita cam aku kan, ahhahaha, sejuk je mata memandang, baik terus bila jumpa. Tak pun sakit lebih2 sket supaya bleh dok lama kat spital, maklum la nak jumpa doctor cun tu tetiap hari. Hahahahhahahaa.

6. Dlm Islam kata, sebagai wanita nak dpt pahala senang je. Cuma kita je memilih sgt, termasuk la aku ni.. InsyaAllah, aku akan berusaha.

7. Banyak hobi2 best di dunia ni org pompuan punya kerja, walaupun byk lelaki dah menceburi bidang2 ni & successful. Yg penting, asalnye hobi2 ni pompuan punya hal. Contoh: masak, buat baju, make over, gardening, dlll. So tribute to the ladies :)

8. Disebabkan no.7 tu lame gila, ni aku tambah yg lebih best sket...
finally, the joy of fulfilling any women's, most women's dream of being with someone who they love & loved them back & becoming a wife & eventually having a family of her own.

Thank you TTM for the award. Thanks for the whole family including Ly. for the Saturday gather-gather. It was lovely =)

*award ni seterusnye diawardkan ke Baini & kawan2 perempuanku yg ada blog & yg mengikuti blogku ini. sila-sila, jgn malu2 kawan2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...