... nukilan seorang perantau...

Detik Demi Detik...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Peluang korang nak berbakti kat aku =P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 05, 2010

Happy Diwali

a.k.a. Happy Deepavali, pesta cahaya buat those who celebrate it.
Salam 1Malaysia to all.

Perhiasan kat Melbourne Airport. Ni masa hantar Dr. MJ pagi tadi.
Terang-terangan dia tulis takleh amik gambar..Ingat-ingat la kami di perantauan yg takde cuti & tak merasa sales yg best2 & makanan yg sedap lagi lazat di Malaysia sana.

2 comments:

Lady of Leisure said...

mesti lah kitorang kat sini ingat kat u di perantauan.. masalahnya kitorang tak gi beraya mana pun hari ni.. kikiki.. ingat boleh la nak pekena idli dengan kari kari ke apa ke.. huhu...

=) said...

thanks for remembering us lady!!! muuuaaaahhhhsssss! hugs!!
bila nak jalan sini dear?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...